ZalogujUżytkownikHasło
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum Integrum Consulting - Strona Główna » Ważne informacje

Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
admin
Site Admin


Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 1

PostWysłany: Sro Lip 11, 2007 12:44    Temat postu: Regulamin Odpowiedz z cytatem

1. Podstawowe pojęcia:

- użytkownik - osoba zarejestrowana na Forum, posiadająca swój nick, która ma uprawnienia do pisania w każdym forum, głosowania w ankietach, dodawania komentarzy.
- moderator - osoba odpowiedzialna za utrzymanie porządku na forum. Moderator pilnuje, aby wszystko było zgodne z regulaminem.
- profil - czyli dane i własne ustawienia forum użytkownika. W profilu każdy użytkownik może podać dane dotyczące jego osoby oraz dokonać własnych ustawień forum m.in. format daty, język.
- emblemat - obrazek wyświetlany przy użytkowniku, który każda zarejestrowana osoba w profilu może wybrać z galerii emblematów lub wgrać obrazek z własnego komputera. Można też podać adres URL do obrazka znajdującego się na innym serwerze.
- sygnatura (podpis) - tekst wyświetlany pod każdym postem, który każdy użytkownik może zdefiniować w swoim profilu.
- ranga - stopień określający zezwolenia użytkownika na forum nadawany przez administratora forum.
- PW (prywatna wiadomość) - wiadomość jaką możesz wysłać do dowolnego użytkownika za pośrednictwem forum.
- temat - nazwa (temat) rozpoczętej dyskusji (wątku).
- post - każda pojedyncza wypowiedź w wybranym temacie.
- ban - czyli zablokowanie dostępu do serwisu danemu użytkownikowi. Ban może być przyznany na użytkownika lub jego IP, na pewien okres lub dożywotnio. Ban przyznawany jest za ewidentne lub notoryczne łamanie regulaminu.

2. Ogólne zasady

- Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta na forum.
- Trzymaj się zawsze tematu dyskusji.
- Zabrania się na forum umieszczania materiałów pornograficznych, rasistowskich, niezgodnych z polskim prawem itp.
- Problemy techniczne prosze zgłaszać na maila biuro@pol-media.com.
- Sprawy prywatne z innym użytkownikiem załatwiaj poprzez PW bądź maila.
- Na forum nie wolno umieszczać linków reklamujących inne serwisy. Posty zawierające reklamę będą kasowane.
- Pochwały są dobrowolnym dowodem wdzięczności za pomoc w jakimś problemie i nie można w żaden sposób ich wymusić ich na innym użytkowniku poprzez dopiski do postów.
- Forum jak i zawarte w nim materiały, nie mogą być kopiowane bez zgody ich autorów.
- Należy pamiętać, że nie koniecznie to, co jest proste dla ciebie jest proste dla innych.
- Nie piszemy do administratora lub moderatora z pytaniem, gdzie jest mój post lub dlaczego jest w koszu. Skoro tam się znalazł, to znaczy, że złamał regulamin.
- Twój nick musi się składać z minimum trzech znaków alfanumerycznych z wyłączeniem znaków przestankowych i niestandardowych oprócz "-" i "_", nie może być też linkiem do strony internetowej.

3. Pisanie postów

- Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania, to nie pisz wcale.
- Dobieraj odpowiednio kategorie które będą pasowały do twojego wątku.
- Nie umieszczaj tego samego postu/tematu w więcej niż jednym forum.
- Zanim stworzysz kolejny temat, poszukaj na forum! Może już twój problem/pytanie było już kiedyś poruszane.
- Nie używaj zbędnych znaków <<, -- itp., ani kilku ??? lub !!!.
- Tematy nie związane bezpośrednio z tematyką umieszczaj w forach w kategorii "Rozmaitości".
- Nie pisz postu pod swoim postem bez wyraźnej potrzeby. Jeżeli chcesz coś dopisać, kliknij przycisk "Zmień". Jeśli nie uzyskałeś odpowiedzi nie dopisuj postów typu: "Ludzie! Nikt nie wie??" "Proszę. Pomóżcie".
- Staraj się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś popraw je klikając przycisk "Zmień".
- Nie formatuj niepotrzebnie tekstu: nie pisz pogrubioną czcionką, nie używaj rozmiaru "duży" i "ogromny", nie koloruj. Nie pisz postu WIELKIMI literami.

4. Sygnatura (podpis)

- Podpis powinien mieć maksymalnie pięć linijki tekstu.
- Zabrania się umieszczania w podpisie banerów i innych grafik oraz odnośników do stron www.
- Nie używamy w podpisie (sygnaturce) czcionki o rozmiarze "Ogromna".
- Podpis nie może zawierać żadnych słów niecenzuralnych i ogólnie uważanych za obraźliwe.

5. Emblematy

- maksymalny rozmiar emblematu to 100 na 100 pikseli, a maksymalna waga pliku to 15 kB.
- zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang. Emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem.


6. Postanowienia końcowe

- Administratorzy i Moderatorzy Forum www.forum.integrum.wroclaw.pl nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treści i materiały zamieszczone przez użytkowników na forum.
- Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie (3 ostrzeżenia = ban), a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum.
- Administratorzy i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Integrum Consulting - Strona Główna » Ważne informacje Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional