ZalogujUżytkownikHasło
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Forum Integrum Consulting - Strona Główna

Forum Integrum Consulting - Warunki Rejestracji

Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.

Zgadzasz się nie pisać żadnych obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i innych materiałów, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare).

Klikając odnośnik Rejestracja na dole zgadzasz się na te warunki.

1. Podstawowe pojęcia:

- użytkownik - osoba zarejestrowana na Forum, posiadająca swój nick, która ma uprawnienia do pisania w każdym forum, głosowania w ankietach, dodawania komentarzy.
- moderator - osoba odpowiedzialna za utrzymanie porządku na forum. Moderator pilnuje, aby wszystko było zgodne z regulaminem.
- profil - czyli dane i własne ustawienia forum użytkownika. W profilu każdy użytkownik może podać dane dotyczące jego osoby oraz dokonać własnych ustawień forum m.in. format daty, język.
- emblemat - obrazek wyświetlany przy użytkowniku, który każda zarejestrowana osoba w profilu może wybrać z galerii emblematów lub wgrać obrazek z własnego komputera. Można też podać adres URL do obrazka znajdującego się na innym serwerze.
- sygnatura (podpis) - tekst wyświetlany pod każdym postem, który każdy użytkownik może zdefiniować w swoim profilu.
- ranga - stopień określający zezwolenia użytkownika na forum nadawany przez administratora forum.
- PW (prywatna wiadomość) - wiadomość jaką możesz wysłać do dowolnego użytkownika za pośrednictwem forum.
- temat - nazwa (temat) rozpoczętej dyskusji (wątku).
- post - każda pojedyncza wypowiedź w wybranym temacie.
- ban - czyli zablokowanie dostępu do serwisu danemu użytkownikowi. Ban może być przyznany na użytkownika lub jego IP, na pewien okres lub dożywotnio. Ban przyznawany jest za ewidentne lub notoryczne łamanie regulaminu.

2. Ogólne zasady

- Zabrania się posiadania więcej niż jednego konta na forum.
- Trzymaj się zawsze tematu dyskusji.
- Zabrania się na forum umieszczania materiałów pornograficznych, rasistowskich, niezgodnych z polskim prawem itp.
- Problemy techniczne prosze zgłaszać na maila biuro@pol-media.com.
- Sprawy prywatne z innym użytkownikiem załatwiaj poprzez PW bądź maila.
- Na forum nie wolno umieszczać linków reklamujących inne serwisy. Posty zawierające reklamę będą kasowane.
- Pochwały są dobrowolnym dowodem wdzięczności za pomoc w jakimś problemie i nie można w żaden sposób ich wymusić ich na innym użytkowniku poprzez dopiski do postów.
- Forum jak i zawarte w nim materiały, nie mogą być kopiowane bez zgody ich autorów.
- Należy pamiętać, że nie koniecznie to, co jest proste dla ciebie jest proste dla innych.
- Nie piszemy do administratora lub moderatora z pytaniem, gdzie jest mój post lub dlaczego jest w koszu. Skoro tam się znalazł, to znaczy, że złamał regulamin.
- Twój nick musi się składać z minimum trzech znaków alfanumerycznych z wyłączeniem znaków przestankowych i niestandardowych oprócz "-" i "_", nie może być też linkiem do strony internetowej.

3. Pisanie postów

- Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania, to nie pisz wcale.
- Dobieraj odpowiednio kategorie które będą pasowały do twojego wątku.
- Nie umieszczaj tego samego postu/tematu w więcej niż jednym forum.
- Zanim stworzysz kolejny temat, poszukaj na forum! Może już twój problem/pytanie było już kiedyś poruszane.
- Nie używaj zbędnych znaków <<, -- itp., ani kilku ??? lub !!!.
- Tematy nie związane bezpośrednio z tematyką umieszczaj w forach w kategorii "Rozmaitości".
- Nie pisz postu pod swoim postem bez wyraźnej potrzeby. Jeżeli chcesz coś dopisać, kliknij przycisk "Zmień". Jeśli nie uzyskałeś odpowiedzi nie dopisuj postów typu: "Ludzie! Nikt nie wie??" "Proszę. Pomóżcie".
- Staraj się unikać literówek oraz błędów ortograficznych i stylistycznych. Jeśli takie popełniłeś popraw je klikając przycisk "Zmień".
- Nie formatuj niepotrzebnie tekstu: nie pisz pogrubioną czcionką, nie używaj rozmiaru "duży" i "ogromny", nie koloruj. Nie pisz postu WIELKIMI literami.

4. Sygnatura (podpis)

- Podpis powinien mieć maksymalnie pięć linijki tekstu.
- Zabrania się umieszczania w podpisie banerów i innych grafik oraz odnośników do stron www.
- Nie używamy w podpisie (sygnaturce) czcionki o rozmiarze "Ogromna".
- Podpis nie może zawierać żadnych słów niecenzuralnych i ogólnie uważanych za obraźliwe.

5. Emblematy

- maksymalny rozmiar emblematu to 100 na 100 pikseli, a maksymalna waga pliku to 15 kB.
- zabrania się stosowania jako emblematu obrazków rang. Emblemat nie może przedstawiać treści pornograficznych oraz innych, które mogłyby być niezgodne z prawem.

6. Postanowienia końcowe

- Administratorzy i Moderatorzy Forum www.forum.integrum.wroclaw.pl nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treści i materiały zamieszczone przez użytkowników na forum.
- Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum. Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie (3 ostrzeżenia = ban), a także w rażących przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum.
- Administratorzy i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.





Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional